fbpx

Τουρισμός

Υπάλληλος Υποδοχής/Εξυπηρέτησης Πελατών
Στον κλάδο του Τουρισμού, η επικοινωνία με τον κόσμο είναι μεγάλο και κρίσιμο κεφάλαιο. Οι εργαζόμενοι που επικοινωνούν με τους επισκέπτες οφείλουν να διαθέτουν πλήθος δεξιοτήτων ώστε να τους εξυπηρετούν άμεσα και αποτελεσματικά. Όσοι εργάζονται στο Τμήμα Εξυπηρέτησης & Κρατήσεων θα πρέπει να βελτιώνουν διαρκώς τις γνώσεις τους ώστε να εξελίσσονται και να πηγαίνουν ένα βήμα παραπέρα. Μια συνθήκη που ωφελεί και την ανέλιξη των ίδιων αλλά και την ανάπτυξη της ξενοδοχειακής επιχείρησης. To πρόγραμμα με τίτλο Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών/ Κρατήσεων απευθύνεται στους έμπειρους και μη εργαζόμενους που επιθυμούν να ξεχωρίσουν απέναντι στον ανταγωνισμό και να εξελίξουν την καριέρα τους.

Πλεονεκτήματα προγράμματος

Δίδακτρα

Δίδακτρα

ΔΩΡΕΑΝ

Πιστοποίηση

Πιστοποίηση

Τεχνοβλαστός Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Αναγνώριση

Αναγνώριση

Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης

Βεβαίωση

Βεβαίωση

Databank Κέντρο Δια Βίου Μάθησης 1

Σε ποιούς απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους θέλουν να εργαστούν και στους έμπειρους και μη εργαζόμενους που επιθυμούν να ξεχωρίσουν απέναντι στον ανταγωνισμό και να εξελίξουν την καριέρα τους.

Ο πιστοποιημένος ως Υπάλληλος Υποδοχής/Εξυπηρέτησης πελατών θα είναι σε θέση να γνωρίζει:

  • Την τουριστική νομοθεσία σε βασικές συναλλαγές με τουρίστες
  • Τα κυριότερα τουριστικά προϊόντα
  • Την αντιστοιχία υπηρεσιών διαμονής και τουριστών
  • Την 24ωρη διαδικασία ενημέρωσης και παρακολούθησης λογαριασμών
  • Τα σύγχρονα θέματα εξυπηρέτησης
  • Τα συστήματα διαχείρισης (PMP)
  • Τις βασικές αρχές λειτουργίας υποδοχής
  • Τις βασικές αρχές πωλήσεων
  • Τις βασικές αρχές αύξησης πωλήσεων
  • Τη χρήση νέων τεχνολογιών στην υπηρεσία υποδοχής
  • Την Ξενοδοχειακή διοίκηση και τις βασικές αρχές λογιστικής
  • Το τμήμα της υποδοχής
  • Την Υπηρεσία Υπνοδωματίων

Θεματικές Ενότητες

Η Εξεταστέα Ύλη περιλαμβάνει τις ακόλουθες 15 ενότητες:

1. Εισαγωγή

2. Ξενοδοχειακή Διοίκηση

3. Το τμήμα της υποδοχής

4. Σύγχρονα Σύστημα και Εξοπλισμός

5. Υπηρεσίες δωματίων

6. Κρατήσεις

7. Τιμές δωματίων & Φαινόμενο Overbooking

8. Αφίξεις

9. Αναχώρηση πελάτη

10. Ταμείο

11. Διαχείριση παραπόνων & Ποιότητα

12. Πελάτες

13. Τεχνικές Αύξησης Πωλήσεων

14. Στατιστική Ανάλυση & Έλεγχος λειτουργιών του τομέα υποδοχής

15. Νέες Τεχνολογίες

ΤΙΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΔΩΡΕΑΝ
  • Εγγραφές έως: 16 Σεπτεμβρίου 2021
  • Εγγραφές έως: 20 Σεπτεμβρίου 2021
  • Τρόπος εξέτασης: Εξ΄αποστάσεως
  • Μέθοδος εκπαίδευσης: Ασύγχρονη
  • Ώρες: 120
  • Κόστος εξετάσεων: 190 ευρώ (Υποχρεωτική)
  • Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
  • Δωρεάν τεστ προετοιμασίας
  • Δωρεάν τεστ επανεξέτασης
Παρακάτω μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα ενδιαφέροντος και θα έρθουμε σε επαφή μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

Φόρμα ενδιαφέροντος

    Είμαστε εδώ για οποιαδήποτε απορία σας!