Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους θέλουν να εργαστούν και στους έμπειρους και μη εργαζόμενους που επιθυμούν να ξεχωρίσουν απέναντι στον ανταγωνισμό και να εξελίξουν την καριέρα τους.
Ο πιστοποιημένος ως Υπάλληλος Υποδοχής/Εξυπηρέτησης πελατών θα είναι σε θέση να γνωρίζει:
- Την τουριστική νομοθεσία σε βασικές συναλλαγές με τουρίστες
- Τα κυριότερα τουριστικά προϊόντα
- Την αντιστοιχία υπηρεσιών διαμονής και τουριστών
- Την 24ωρη διαδικασία ενημέρωσης και παρακολούθησης λογαριασμών
- Τα σύγχρονα θέματα εξυπηρέτησης
- Τα συστήματα διαχείρισης (PMP)
- Τις βασικές αρχές λειτουργίας υποδοχής
- Τις βασικές αρχές πωλήσεων
- Τις βασικές αρχές αύξησης πωλήσεων
- Τη χρήση νέων τεχνολογιών στην υπηρεσία υποδοχής
- Την Ξενοδοχειακή διοίκηση και τις βασικές αρχές λογιστικής
- Το τμήμα της υποδοχής
- Την Υπηρεσία Υπνοδωματίων